Od 1 stycznia 2022 r. Gmina Swarzędz przestaje być członkiem Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”. Zadania związane z organizacją systemu gospodarki odpadami należące dotychczas do ZM GOAP wrócą do gminy. Do końca 2021 r. konieczne będzie złożenie nowej deklaracji.
Wszelkie sprawy związane z obsługą mieszkańców gminy Swarzędz w zakresie gospodarki odpadami załatwić można w Wydziale Obsługi Gospodarki Odpadami, który mieści się w Swarzędzu, przy ul. Piaski 2, (tel. 61 65 12 301,
e-mail: wogo@swarzedz.pl, kierownik: Agnieszka Kania). Biuro jest otwarte w następujących godzinach:
poniedziałek: 8.30-15.30,
wtorek-piątek: 8.00-15.00.
Uprzejmie informujemy, że deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właściciele nieruchomości mogą składać również w poszczególnych miejscowościach, w terminach wskazanych TUTAJ.
Wszystkie istotne informacje, w tym wzory nowych deklaracji, znajdą Państwo TUTAJ.
Źródło: UMiG Swarzędz